onsdag den 17. august 2011

Hvordan jeg udskyder ting (og lader være med at sætte komma)

Jeg fandt i går ud af, at min åndssvage midsession eksamen er en uge tidligere end jeg havde forventet. Fra nu af læser jeg tingene ordentligt, så jeg ikke tager fejl af uge 6 og uge 7.
Nu jeg er ved at fortælle om kedelige skoleting, så vil jeg lige komme ind på mine underviseres påklædning, for gør næsten, at jeg ikke kan koncentrere mig om alle de ting de fortæller. I dag havde en af dem f.eks. en læderjakke (sort, til midten af låret, 2 nr. for stor) på under hele forelæsningen. Jeg troede først, at det var fordi det var dagens første lektion, så han bare ikke havde nået at lægge overtøjet, men jeg havde ham igen 3 timer senere, og der havde han den stadig på. En af de andre har altid en vest på og solbriller i en snor om halsen. Jeg kan kun kende ham i laboratoriet, fordi han stadig har solbrillerne om halsen (fordi det ville være total BLP - Bad Laboratory Practice - hvis han tog vesten på ud over sin kittel).

Nå, fordi det er herre kedeligt at læse til eksamen, har jeg projekter, der er meget sjovere, så jeg har noget at se frem til. Jeg har f.eks. planer om at kaste mig ud i at udbene en kylling i morgen eller på fredag (der burde virkelig være et komma i den sætning, men jeg er ikke sikker på, hvor det skal være, så jeg lader bare være med at sætte det). Jeg så en eller anden der gjorde det, så jeg tænkte med det samme 'Challenge - excepted!'. Tror først det bliver på fredag, for jeg har først fri kl 16 i morgen og så har jeg en skype date med Louise (og jeg skal nå tilbage til uni kl 19, så jeg kan være med til comedy galla). Det efterlader bare ikke særlig meget tid til kylling. Og jeg skal søge job. Jeg har aldrig rigtig forstået mig selv på det her område. Jeg har en grim tendens til at lave rigtig mange planer, og så lægge dem alle sammen den samme dag, og derfor ender jeg med verdens strammeste program. Og så har jeg en hel fredag, hvor jeg ingenting skal (ud over at læse og lave en quiz).

Jeg er forresten svært ærgelig over, at afstemningen er anonym, så jeg ikke kan finde ud af, hvem der stemmer. Indtil videre ser det ud til, at jeg skal finde mig et boogie board. Jeg er allerede ved at udtænke, hvad den næste afstemning skal handle om.

Shit, det er efterhånden ved at gå op for mig, at jeg ikke fulgte særlig godt med, da vi havde grammatik-kursus i 1. g. På den anden side var det også i 1. g, at jeg jeg fik at vide, at jeg på det nærmeste var ordblind, fordi jeg havde læsehastighed som en 7 årig, men stadig fik lov til at slippe for læsekursus (kun pga. mine overudviklede overtalelsesevner). Tror måske det er tegn på, at lærerne var lidt ligeglade med, hvor meget man lærte. Jeg håber det bliver bedre, når Louise kommer og kan læse korrektur på mine tanker :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar