mandag den 19. september 2011

Modvind, you fucking suck!

Jeg hater for hårdt på modvind i dag. Efter at have sløset hele dagen, var jeg selvfølgelig ved at komme for sent til laboratorieundervisning (også selv om jeg stod op kl 7.45 og først skulle møde kl 15), så jeg skulle cykle mega hurtigt. Og hver gang, HVER GANG, jeg kommer for sent ud ad døren, så skal jeg køre med stiv kuling lige i sylten. Det var som at deltage i en meget intens omgang spinning, body bike eller hvilket pseudonym det nu går under. Mødte under alle omstændighder kam svedig op til undervisning. Dampede dog hurtigt af, da jeg fandt ud af, at jeg skulle sidde og stirre i 3 timer, fordi vi skulle lave et af de kedeligeste forsøg jeg til dato har deltaget i. Det tog mig tilbage til vores bachelorprojekt, hvor jeg stof og udtog prøver fra de samme kar i 7 timer. Åh, the good old times.
Nu jeg lige taler om pseudonymer, så har jeg overvejet at anskaffe mig et. Jeg er jo wannabe-forfatter-type, når jeg nu sidder har og skribler på min blog, så et cool alias må da være det næste skridt. Det bringer mig videre til et spørgsmål. Hvilket pseudonym ville passe godt til mig? Jeg har tidligere overvejet Kimmie-Lucia [Kimi-Lutjía], men det var fordi jeg havde opstillet en hypotese om, at alle de unge og hippe (dem fra Paradise Hotel, red.) havde 2 navne og dermed var dobbelt så seje. Jeg ved måske bare ikke helt om det navn holder (eller om det er et pseudonym, når det stadig indeholder mit navn), når jeg skriver blog om rejser, hygge og mad. Føler måske mere, at det skal være det navn jeg bruger, når jeg fortæller om mit liv i det hårde gademiljø eller når jeg deltager i de 'næsten' unge mødre.

Jeg tager under alle omstændigheder gerne imod forslag!!!      

Louise og jeg mødtes med El Pubski (jeg ved godt at det burde være La Pubse, når nu hun er hunkøn, men det ligger bare SÅ dårligt i munden) i går, så vi kunne vandre byen tynd. Det var hyggeligt endelig at kunne dele alle indtrykkene med andre end tilfældige forbipasserende, der blev forskrækkede, når jeg højt udbrød 'NØJ' (hvornår har jeg nogensinde sagt nøj. Jeg sagde i virkeligheden 'FÅRK, hvor er det vildt, mand').
Vi var i botanisk have og kigge på planter. Pubbe er kameraansvarlig i øjeblikket, fordi hun har et sygt japser-kamera med teleskoplinse and the whole sjabang (for nu at citere hende). Hun har dog en tendens til at tage billeder som en mand, så hun tager billeder af bygninger i stedet for et sjovt blad med plaster på. Hun skal nok lære det, når Louise og jeg gang på gang tvinger hende til at tage billeder af alt det skrammel vi selv ville gøre.

Jeg har forresten fået min HTC til at virke, så nu kan det være at jeg rent faktisk får taget billeder, hvilket ellers har været en svær proces, når undertegnede nu hele tiden glemmer sit kamera.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar