fredag den 20. januar 2012

Varme!

Jeg har mistet mit dyrehviskergen! eller i hvert fald noget der ligner. Prøvede at få en MEGET nærgående natsværmer til at flytte sig fra mit ansigt, hvor den insisterede på at slå lejr hele tiden, men den nægtede at lytte til fornuft. Jeg måtte derfor ty til vold og slå den væk, for at lære den en lektie, men det resulterede bare i at den ramte ned i min vandflaske. Jeg prøvede at redde den ved at hælde den lille slat vand ud på en tallerken, og så fiske den op på kanten. Der gad den på ingen måde at side, så i stedet satte den sig fast på min finger. Jeg prøved derfor fugletricket, hvor man lærer dem at flyve ved at skube dem ud ad reden. Det virkede heller ikke, for jeg tror jeg havde vasket al dens flyveting af vingerne, så nu bor den måske/måske ikke på gulvet. Det kommer lidt an på om jeg har trådt på den eller ej. Jeg er overbevist om, at det er varmen, der gør at dyrene bare ikke lytter til fornuft. Eller måske får de bare ikke søvn nok. Jeg præsterer i hvert fald kun at få et par sammenhængende timer i øjeblikket, fordi her er SÅ fucking varmt. Uden for specialekontoret bliver frosten erstattet af et konstant svedskæg, fordi jeg åbenbart har overflod af svedkirtler lige under min næse.

Nå, men Louise er mega vild på arbejdet trods sin enorme selvkritik, hvor hun hele tiden bekymrer sig, om hun nu gør det godt nok. De sætter tydeligvis virkelig meget pris på hende, for hun er blevet månedens medarbejder og har fået vundet et fint gavekort :)

Så er der ros til Louise :)
Jeg giver selvfølgelig mig selv en del af æren, fordi jeg skal lytte til hende, når hun bitcher for crazy over alle de oversættelser de får hende til at lave (der lissom er grunden til at hun har fået så meget ros og bu også et gavekort).

1 kommentar:

  1. Det er flot gået af Louise, men også at du ikke slog dyret ihjel

    SvarSlet