mandag den 30. januar 2012

Chinese New Year

Igår stod jeg op kl 6, fordi jeg skulle hente Tine i lufthavnen. Jeg fik selvfølgelig et giga chok, da mit ur ringede, så jeg løb med en hjertefrekvens på 370 ud på badeværelset for at gøre mig klar. Da jeg havde fået nølet mig færdig ville jeg lige tjekke, at flyet landede til tiden. Det var selvfølgelig en time forsinket, så jeg blev en lille smule bitter over, at jeg kunne have sovet en time længere, hvis jeg bare havde kigget på nettet inden jeg stod op. Nå, jeg fik i hvert fald hentet Tine og vist hende lidt rundt i byen mens Louise sov.
Senere tvang jeg alle med til en parade inde i byen, fordi der er kinesisk nytår i øjeblikket. Det var en virkelig lang parade og jeg prøvede virkelig at holde ud. Det gik også fint indtil jeg opdagede, at de åbenbart skulle alle dyrene fra de andre år igennem inden den ville slutte. Da de efter 45 minutter kun var nået til det 3. ud af 12 dyr, og vi havde set cirka 200 mænd i dragekostumer, så gav jeg op. Kunne se lettelsen i de andres blik, da jeg sagde, at jeg gerne ville gå, for de var primært blevet stående for min skyld.
Jeg slutter indlægget nu, for jeg er helt vildt træt og jeg skal sidde og kigge på maskiner i 8 timer i morgen. Spændingen vil ingen ende tage.

Tine er hende med det svedige pandehår.

Mænd klædt ud som drager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar