torsdag den 27. oktober 2011

Dårlig studerende

I dag har jeg været den dårligste studerende, fordi jeg igår kom foran i min læseplan. Måden jeg har lykønsket mig selv på, er ved at tage en fridag og ikke lave nogen skolerelaterede ting i dag (og har derved sat mig selv tilbage igen). Jeg har dog været en smule produktiv, fordi jeg har været til obligatorisk personalekursus det sted jeg skal skrive speciale (så så man lige mig være på forkant med tingene). Det er verdens kedeligste kursus, der handler om sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdprocedurer. Tror dog jeg bliver rigtig glad for det, når jeg rammer en uskyldig bystander i øjet med syre (altså i laboratoriet og ikke bare en tilfældig person på gaden. Føler det er mere legalt at ramme folk i øjet med syre, når man er i et laboratorie), og jeg så ved præcis, hvad jeg skal gøre, fordi jeg har været på det her fantastiske kursus.
Ud over det har Louise og jeg været i biografen og ude og spise. Vi havde selvfølgelig snacket for hårdt på popcorn i biografen, så vi var ret mætte. Vi gik en lille tur, og ved at dreje os til højre 2 gange, så havde jeg forvirret Louise så meget, at hun ikke selv ville kunne finde hjem, hvis jeg løb fra hende. Jeg havde selvfølgelig distraheret hende, ved at holde samtalen kørende mens vi gik, men damn girl gets lost fast! Tror faktisk at jeg kunne gå ligeud 300 meter, løbe fra hende (jeg ville ikke engang behøve at dreje hende rundt) og så ville hun ikke kunne finde hjem (tror faktisk allerede at det er sket 2 gange). Til gengæld kan hun spørge mig, om hvem der laver en eller anden sang, og jeg vil svare 'Nik & Jay?' hver gang (også selv om det i virkeligheden er Beatles eller en kvinde). Hun er seriøst en omvandrende musik encyklopædi! Nå, men det må vel bare være en måde vi komplimenterer hinanden på. Jeg finder os det rigtige sted hen, mens hun giver mig en monolog om musik (og litteratur) på vejen.

Uh, jeg skal lave pølsehorn i morgen. Jeg talte med min veninde Kristina i går, om den velkommen hjem fest hun vil planlægge, og jeg forlangte at få pølsehorn og Tequila Sunrise i martiniglas (altså drinken, ikke pølsehornene. Det ville bare gøre processen vanskelig, hvis man skulle spise sit pølsehorn af glas). Det har bare gjort, at jeg vil have pølsehorn nu, så jeg må på med skåneærmerne og lave dej (jeg hader alt ved at lave dej - så er det sagt!). Lover at tage billeder, men jeg har aldrig prøvet det før, så jeg kan ikke garantere succes. Bør man stege pølserne inden? De har virkelig sjove pølser her, hvor der rent faktisk er kød og ikke kun brusk og klove (eller er det tæer, når det er grise?) i. Sooo strange....

Og hvordan kan man have 86 sidevisninger på en dag, men kun 20 læsere???? Hvem er det jeg skriver til????

2 kommentarer:

  1. Det er jo en sjov blog - mange vil helt sikkert gerne grine lidt hver dag, og læser derfor med! De kan fint kommentere din blog som anonym, man behøver ikke være fast læser - opfordre til nogle flere kommentar på denne blog ;0))) Pølsehorn.... jeg kan absolut ikke drømme om at spise pølser (fedt med klumper - føj)Tequila Sunrise Yes!!.

    SvarSlet
  2. Tak for den søde kommentar. Jeg prøver at opfordre til kommentarer, så jeg kan se om mine indlæg blive vel modtaget eller om folk bare tænker 'Loser-Freak'.

    Australske pølser er ikke fedtede, men smager af kød, så det bliver fantastiske pølsehorn :) I hope...

    SvarSlet