onsdag den 26. oktober 2011

Skønne-hjem

De mennesker Louise og jeg bor hos forstår sig virkelig på indretning. Det er sådan et hjem jeg en dag håber på at få. Jeg har kedet mig helt ekstremt i dag, så jeg har taget billeder af det omtalte hjem, så i alle kan se, hvilket herligt sted jeg bor.

Stuen (den diskrete vandskade lægger man næsten ikke mærke til. Det er kun blevet kommenteret ved 9 ud af 10 skypesamtaler)

Beboerne er meget detaljeorienterede. Intet går dem forbi, så det er meningen at billederne skal hænge skævt i rammen - abstrakt kunst.

Stuens lysekrone (pæren har kun været gået i 9 uger)

Et af billederne faldt ned i forgårs, men ellers var det rigtig flot.

The Aussie Way - hvis det ikke kan fikses med gaffa, så er det ikke værd at fikse.

Spisestuen med endnu en fantastisk lysekrone og matchende stole.

Hvis ikke man skal opbevare sit elefantsnot under køkkenbordet, så ved jeg snart ikke, hvor man skal gøre af det.

Køkkenhaven. Havebordpladen er med til at sikre indhegningen, så hunden ikke kan komme ind.

The Shed (eller garagen), hvor der lugter af smøger, prutter og fugt. Det er også her vores husrotte bor.

Superkomfuret, som man troede var gas, men det var bare løgn.

Shah, når han ikke planlægger et angreb (læg mærke til hvor glad Fat Santa er)

Houston, der ligger på sengen i stuen (sengen er faktisk en sovesofa, men den er stadig slået ud selv om den logerende tog hjem i søndags. Heldigvis er sengetøjet flot).
Hvis nogen skulle være i tvivl, så er vores roomies de grandeste klunsere (kan man egentlig bruge krejler og klunser synonymt? Jeg elsker ordet 'krejler', så jeg vil meget gerne bruge det i en sætning. Har det på samme måde med 'dickhead', men det har jeg råbt efter Shah ret meget, så jeg føler det er ved at være lidt slidt), så de fleste møbler er fundet på gaden, når der bliver sat ting ud til storskrald.

Jeg har forresten også et bevis på, at jeg har læst i dag.

Yes, I study hard

1 kommentar:

  1. Håber i finder et nyt og spændende sted (hurtigt) - I har også brug for nye indtryk.... Jeg er vild med hunden og katten, de pynter faktisk møblerne.
    Moar

    SvarSlet