tirsdag den 25. oktober 2011

En ode til Tine

Dette indlæg er dedikeret til en af Louises søde kusiner, fordi hun har sendt billeder til Australien, så vi har lidt at varme os på (hun sendte dem med Louise i flyet, men de er først lige blevet hængt op, så derfor er dette indlæg lidt forsinket).

Meget smukke billeder, der altid gør en i godt humør (stor tak til Tine og Mette for at være USANDSYNLIG fotogene børn)

De fleste af mine billeder ligger på min afdøde computer, hvilket også er grunden til at den ikke er blevet begravet, men i stedet står ovenpå vores ekstremt vakkelvorne skab.

Jeg vil også sige tak til dem, der er kommet med opmuntrende beskeder. Det har virkelig hjulpet mig gennem denne nederen dag med neurophysiology.

Lige en sidste ting, Louise og jeg har diskuteret om vi skulle lancere Chicken Skin som et alternativ til flæskesvær. Jeg mangler det virkelig, for jeg får sygt halsbrand af flæskesvær. Det burde sælges under sloganet "gaven der bare bliver ved med at gi'" (Lidt lissom herpes - både den ene og den anden art). Kyllingeskin holder derimod 100. Det kan i jo lige tænke over. Personligt mener jeg at det ville være en stor succes, men jeg tror bare det ville være svært at pakke uden at det bliver helt slapt. På den anden sidde er posede flæskesvær altid sprøde (klamme og usaltede), men hvis man lader sin flæskesteg stå, så bliver sværen altid blød (undtagen min mormors af en eller anden grund). Det samme sker med kylling. Daggammelt kyllingeskin er bare ikke noget man har lyst til at putte i munden. Åh, endnu et dilemma. Jeg burde have mit eget Mads og monopolet, der kun tog sig af mine dilemmaer. Er der nogen der melder sig?

Okay, beklager det rodede indlæg, men jeg er meget forvirret i dag. Hovedpointen er, at Tine er sød og hun skal have mange tak for de fine billeder.  

2 kommentarer:

  1. Måske er det fordi jeg netop har spist frokost (fiskedag) jeg syntes det lyder 'klamt' med flæskesvær i pose, og kyllingeskin.... Havde fristet mere hvis jeg sad i kø rundt om Roskilde.
    Måske Niels kan redde dine billeder :-)

    SvarSlet
  2. Plejer det ikke at være marcipanbrød, der frister i Roskilde?

    SvarSlet