søndag den 20. november 2011

Det bliver en lang uge

I dag har jeg været i zoologisk have med de to drenge jeg passer. Jeg har aldrig været sammen med børn, der har så meget at sige! Omg, hvis det ikke var den ene, så var det den anden, der knævrede i mit øre. Dem der siger, at kvinder taler meget har tydeligvis ikke været i selskab med de herrer. Jeg er helt flad nu, for når de ikke taler, så vil de gerne spille handball (og tale samtidig), så jeg har fyret rundt efter en lille bold, og har selvfølgelig fået herre klask, fordi jeg er mega dårlig i forhold til dem. Jeg tror jeg bruger hele onsdag formiddag på at øve mig (fordi jeg ikke har tid før. Ellers var jeg gået i intensiv træningslejr), så jeg kan kræve revence og vinde!

Og nu er jeg jo på ingen måde børnevenlig og har ikke rigtig passet så meget før. Hvad laver man med drenge på 9 og 12 år? Seriøst, help me!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar