lørdag den 26. november 2011

Ja, jeg har dårlig smag

I fredags var Louise og jeg i biografen og se Breaking Dawn. Jeg tilstår gerne at jeg har set alle Twillight-filmene, også selv om de er EKSTREMT dårlige, så jeg havde ingen forventninger til den her film. Jeg ser dem af samme grund, som jeg læste Da Vinci mysteriet (som jeg synes er en elendig bog, fordi jeg gennemskuede den alt for hurtigt), og det er kun for at kunne tale med, når andre folk taler om dem. Betyder det at jeg ligger under for indirekte gruppepres? Under alle omstændigheder synes jeg, til min store overraskelse, at de var sluppet ret godt fra det. Der var dog en enkelt scene med nogle ulve, hvor jeg følte at jeg sad og så en dårlig synkroniseret film, men det kan jeg sagtens se bort fra. Nu er der helt sikkert folk der dømmer mig, men det er jeg lidt ligeglad med. Ja, jeg har dårlig filmsmag, eller også kan jeg bare rigtig godt lide at gå i biografen. Louise var meget let at overtale, for hun er af en eller anden grund i gang med et Kristen Steward trip, så hun sad bare og smilede saligt ved siden af mig gennem hele filmen.

I dag har det været virkelig fugtigt, fordi al den regn der er faldet de sidste 5 dage skal tilbage til skyerne. Det startede ellers med at være overskyet, og det var først da jeg kom ud fra supermarkedet og skulle gå 1,5 km, at solen kom rigtigt frem. Jeg var derfor ikke synderligt imponeret over mit tøjvalg, for jeg havde både lange bukser og en cardigan på. Jeg kunne selvfølgelig bare have taget min trøje af, men jeg havde kun en tank top på inden under, og jeg havde selvfølgelig glemt at fjerne hår under armene. Det kan godt være at det er lidt over share, men det er bare for at forklare, at jeg ikke rigtig havde noget valg. Jeg kunne enten se svedig ud med min cardigan på eller se naturlig ud uden. Jeg ved ikke med jer, men naturlig er bare ikke et look jeg digger. Så er det sagt.

Uh, Louise og jeg venter forresten i spænding på at hendes søde kusine Mette skal føde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar