torsdag den 17. november 2011

(L'Oréal) Fordi jeg fortjener det

Kære Julemand
Jeg har for første gang i mit liv en ønskeliste klar, uden at min mor skal tvinge mig til at lave den.

- Tur med The Ghan
- Tur til Kangaroo Island
- Tur til Tasmanien
- Tur til Whitsunday Islands
- Penge til at tage på ture eller job der kan give penge til ture
- Viljestyrke
- Chokoladejulekalender med MØRK chokolade til brug i 2012 (for jeg kan kun opstøve dem med klam mælkechokolade and I'm not a fan)

Du når Australien som et af de første steder, så jeg regner med at kunne få store gaver.

KnuzZer fra Kimmie

Er det for meget at ønske sig?

Jeg har fået pakket alt vores crap ud og er ret imponeret over, hvor meget man kan nå at samle på så kort tid. Hvor kommer alle de ting fra? Jeg har lige taget et par billeder, så I kan få en idé om, hvordan det ser ud. Det er regnvejr i dag, og det giver lissom et godt indtryk af vores nabolag, når man ser udsigten, som er mindre flaterende med grå himmel.

Udsigt mod skummelt Community Center og pladsen hvor vrede aboriginals hænger ud

Lidt finere udsigt mod University of Sydney (det havde været mere belejligt, hvis det var UNSW, når det nu er der jeg går)

Vores fine nye køkken med nyvasket gulv (fordi jeg har køkkentjans og er meget pligtopfyldende)

Vores store værelse, hvor man rent faktisk kan gå rundt om sengen!

I morgen kommer Pubbe på besøg (hvis vi havde kunne stave i 1. g, da Pubs fik sit navn, så ville hun have heddet 'Puppe'. Jeg vil give mig i kast med google translate, så jeg kan finde det perfekte stage name til hende. 'Cocoon', som er den engelske version, lyder f.eks. ret eksotisk mens det tyske, 'Schmetterlingspuppe', bare er langt). Hun har presset mig til at lave gammeldags æblekage, som jeg nok ville vælge at kalde 'æblegrød med tilbehør fordi det er for kedeligt at servere grød uden noget'. Jeg ved godt at det skal laves med madæbler, men jeg har sendt hende i byen efter røde æbler, fordi jeg ikke tror at 'food apple' vil blive vel modtaget.
Inden Pubschen kommer skal Louise og jeg til en udstilling med fotografier, der er inde i byen. Jeg sætter ikke særlig meget pris på kunst, fordi jeg ikke synes abstrakt er lig med flot, men jeg kan rigtig godt lide billeder, så jeg glæder mig meget.

Husk at deltage i denne uges afstemning!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar