tirsdag den 20. december 2011

Alternativ tænkning

Har været i Ikea igen i dag, fordi Pubbelicious bød på köttbullar, hvis jeg gad underholde hende. Hun skulle finde sig noget nyt sengetøj, fordi hun endelig har fået et sted og bo og skal flytte i morgen (hvilket jeg også skal hjælpe med). Pubbe er kendt som en let pakker, så jeg går ud fra at det kun er 50 kg vi skal slæbe. Jeg tror hun glæder sig til at få sit eget værelse, så hun ikke behøver være vidne til svenske mennesker, der har sex i underkøjen ved siden af hende.
Under alle omstændigheder fik vi i hvert fald fundet hende lidt ting og jeg tvang hende til at købe rammer, fordi jeg selv er dybt afhængig af at have latterlige billeder stående fremme, så det pålægger jeg hjertens gerne andre mennesker. Jeg købte flot julepynt i rød, men var for nærrig til at købe et træ (Gran: no; Plastik: yes) at hænge det på. Tror det ender med at jeg klistrer hele vores rude til med elefantsnot (fordi jeg ikke har noget tape) og hænger det op sådan. Det bliver sikkert rigtig flot. Jeg har også fundet en dug (eller også er det bare gavepapir i juletema) og holdere (eller glas) til fyrfadslys. Hold kæft, hvor bliver det altså hyggeligt. Har ikke fundet fake sne, men jeg kan da sikkert klippe klistre et eller andet i hvidt papir og så bare sige det er snefnug. Jeg er jo kendt for mine kreative evner, så jeg spår, at flotte ting vil blive produceret af min hånd.

Hvis venlige sjæle brænder inde med billeder af julestemning i den ene eller den anden form, så må de meget gerne sendes min vej per mail!

For at lade op til flytningen med Pubski, så tager jeg selvfølgelig på morgenværtshus med Louise og hendes arbejdskolleger. Det føler jeg selv er en alle tiders plan!   

2 kommentarer:

  1. det er godt Puppe endelig har fået noget fast at bo i Jeg var ikke klar over du var så afhænget af juleriet,men vi tager revanche næste år SÅ GLÆD DIG STORT knus

    SvarSlet
  2. Jul er jo hygge, og jeg er en hygger ind til benet!

    SvarSlet