fredag den 9. december 2011

Louise er nede... Igen :)


Man kan sige meget om Louise, men hun forstår fandme at få skader, der kan ses. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hendes metode, for der er ikke noget værre end at have ondt, når man ikke kan vise folk, hvor ondt man har. Sidst hun trængte til opmærksomhed brændte hun sig på et glattejern, fik mega vabler på to fingre og sad med is på i 15 timer. I dag skulle hun have været til firmafest, men hun gad ikke rigtig, fordi det var noget med en båd og hun er ikke den mest søstærke person i verden. Hun har derfor meldt sig syg, men verden er tydeligvis ikke på hendes side, for hun hver gang hun siger hun er syg så bliver hun det. Eller måske ikke syg, men i hvert fald ukampdygtig. Jeg havde selvfølgelig tvunget hende til at gå med mig ned i vores fine center, så hun kunne se på mig mens jeg bestilte en and til jul, og på vej hjem gik vi og snakkede, osm vi nu en gang gør det bedst. Lige pludselig forsvandt hun bare fra mit synsfelt! Hun er rimelig ninja, når hun selv vil være det, for jeg så hende ikke en gang skvatte over den kantsten, der overmandede hende. Det var først da hun ikke svarede, at jeg opdagede, at hun lå ned (det var ret vildt, for hun formåede at begrænse skaderne og kun smadre ét æg selv om hun kastede bakken fra sig) og rodede rundt. Jeg har lige tegnet hendes skader.

Hudafskrabninger på begge håndflader, meget stort, hævet knæ og en bule på den ene fod.
Jeg var lidt i tvivl om hun havde slået sig meget (eller om det bare var et meget stort slag på hendes stolthed), men hun bad mig om at hjælpe hende op, så det måtte være meget slemt. Normalt ville hun snerre, slå, nive, rive eller måske hive i hår, hvis der var sket noget pinligt for hende (som f.eks. at falde på en meget trafikeret vej, hvor folk så hende ryge i gulvet) og man prøvede at hjælpe.
Nu ligger hun som en såret kriger i en hjemmelavet prinsesseseng og læser bog og drikker sodavand. Det er tror jeg er den bedste medicin, når nu hun nægter at putte is på.

Fuck, det er lidt svært at koncentrere sig, for jeg tror min nabo ommøblerer og har sex på samme tid. Eller også er nogen ved at blive slået ihjel. Der er i hvert fald mange skrig og stoleskraben.

3 kommentarer:

  1. Svensken har sex hele tiden...på værelset!! Så mon ikke lidt ommøbleringssex er til at leve med, for der slipper I da for lugtgenerne og for at blive bedt om at forlade værelset!!
    Er jeg stadig inviteret, hvis jeg medbringer et æg??

    SvarSlet
  2. Hvis du medbringer sodavand, is og chips, så er du stadig inviteret. Tærterne er herre flotte!

    SvarSlet