onsdag den 7. december 2011

Gå nu væk regn

Nyder virkelig at sidde på min lille plads på Neura. I dag har det godt nok været lidt kedeligt, fordi jeg af en eller anden grund var den eneste på mit kontor, der gad møde op. Tror måske det var pga. regnvejret og kulden (eller det vil sige 17 grader), for det er selvfølgelig den koldeste start på sommeren de har haft i 50 år. Global opvarmning my ass. Nå, men fordi jeg var alene, så kunne jeg lige tage et billede af mit bord, for jeg synes alligevel det ville være for kikset at gøre, når andre kunne se det.

Det til højre der ligner en bunke papir er min kittel. Bare så I ikke tror jeg er frustreret over mine noter og krøller dem sammen. Billedet er taget efter jeg har siddet ved pladsen i 2 dage. Orden er ikke tydeligvis ikke lige mig.  
Jeg var vildt snedig, og tog billedet da jeg var ved at læse en artikel, så jeg virker rigtig produktiv. Man kan ikke se det, men jeg har et spil edderkop åbent også. Jeg tænker af en eller anden grund virkelig godt, når jeg spiller ligegyldige kortspil. Jeg har fundet ud af, at hvis man er i køknet tidligt nok på dagen, så kan man nå at tilsnuske sig et par småkager. Det er da fint. Følte mig kun lidt gammel (og tandløs), da jeg sad helt glad og dyppede min småkage i min te og spillede 7-kabale. Var igen virkelig glad for at være alene.

Jeg har i dag sendt en pakke til Danmark, og man skal åbenbart igennem et større forhør på posthuset, når man sender ting udenlands. Jeg skulle udfylde forskellige formularer vedr. pakkens indhold og jeg skulle vise id. Hvad sker der for det? Jeg glæder mig til at se om den kommer frem til modtageren, eller om det suspekte indhold bliver tilbageholdt i tolden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar