lørdag den 17. december 2011

Hvilken dejlig udflugt

Åh, Ikea.... Det er næsten som at være hjemme. Faktisk var det PRÆCIS som at være hjemme, for indretningen var en tro kopi af både Høje Tåstrup og Gentofte, så jeg var selv følgelig i den 7. himmel. Dels fordi fordi jeg har hjemve (især efter at have fået en vaskeægte rugbrødsmad, med spegepølse og fake leverpostej i form af polsk leverwurst, for første gang i FEM måneder! Pubsen fandt det ved et tilfælde i et supermarked, så nu skal jeg lave forloren hare til hende, for at komme ud af min taknemlighedsgæld) og dels fordi jeg er dybt, dybt psykotisk og elsker Ikea (selv på en lørdag, hvor man skal albue sig vej gennem en hord af overvægtige trailerpar i ens campinghabitter, fordi alle øjensynligt bruger deres fridag til at kigge på svensk brugskunst med super fede og autentiske navne). Nå, men jeg klasker lige et par billeder op, så det bliver lidt mere spændende.


Det er ikke et besøg i IKEA uden et par lækre köttbullar. Pubbe var depri over de manglende kogte kartofler.

Fra venstre: Broccoli, Radise?, Gulerod, Louise.

Jeg har tvunget en lille gris ned over Pubsens hånd. Louise taget et dyr på hver hånd uden opfordring var nødvendigt.

En naturlig hverdagssituation udspillet af Kimmie.

Endnu en naturlig hverdagssituation. Ps de der siddearrangementer er nu officielt på min ønskeliste.

Glad Pubbe der har fundet sennep/dilddressing, så hun kan få sig en lækker laksemad, og vores erstatning for ribsgelé til julesovsen.

Pubbe ville tydeligvis ikke have lækker julesovs, for hun tyrede erstaningsgeleen på gulvet inden hun overhovedet havde betalt for den! Af den grund får hun kun kethup til sin andesteg og brune kartofler.
Man kan sagtens klemme en lille pølle ned efter en lang dag i slaraffenland.

Le Pûb klarer sig med en dejlig softice. Det utilfredse ansigt er fordi isen er for lille.

Meget træt Kimmie der reflekterer over dagens mange strabadser.
Åbenbart ligger Ikea ret tæt på lufthavnen, for flyene var ret tæt på os, så man kunne mærke suset, når de fløj forbi.


Jeg skreg meget højt, da jeg tog det sidste billede, fordi det var lidt skræmmende og virkelig sjovt på samme tid. Blev heldigvis overdøvet af flyet motorer, så alle de bilister, der sad i kø lige ved siden af den græsplæne jeg stod på ikke, kunne høre mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar